جهان وارونه

شاید اگر .....

جهان وارونه

شاید اگر .....

کودتا باش ،خودت را در خودت جا نگذار ، عاشقانه های خودت را با تا ماه ببر و کنار خودت قدم بزن ،گریه هایش را پاک کن ،زانو های زخمی و خاکی اش را مداوا کن ،خنده هایش را قاب کن و هر بار با شیطنت دلتنگ خودت باش ،بیهوا عاشق خواسته های بیهوایت باش ،گاهی هیچ کس دلش برای تو تنگ نمیشود اگر این خودت را فراموش کنی ،دیوانه ،عاشقانه های خودت را قاب کن و جهان در جو مدار خود بیرحمانه میچرخد ،تو و تو یک روز در تصویر یک قاب فقط میمانی

بیا ارباب باهم گریه کنیم

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۰۰ ب.ظ
)در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن/من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود(بیا ارباب باهم گریه کنیم تو برای بی رحمی کوفیان من برای بی رحمی گذر عمرم که در طالع من مرگ خواهرم رقم خورد ،تو برای علی اصغر بی زبان و تشنه ات من برای خواهر زبان بسته شده و تشنه ام ،تو برای یاس عباس که دوید و مشک آبش را زدند من برای یاس من و نا امیدی های خودم وقتی با تاسف و نگاهی روبه رو شد که میگفت دیگه کاری از دست ما ب نمیاد و قعطی نفسش خدایمان را بارها فریاد زدم که معجزه میکند خدای عیسی ،تو برای بدن تکه تکه ی علی اکبرت و من برای رگ های تکه تکه و بدن خشک شده ی خواهرم بیایید شمریان آتش بزنید خیمه ی ارباب بی برادر و خانه ی بی خواهر من را.بیا ارباب با هم گریه کنیم .ای کاش پرستار تو بیمار شود عزاییل طبیبش شود و تجویز کند نسخه ی مرگ را (پرستارش خودم بودم )
  • دختر خرداد

نظرات (۱)

واقعا غم بزرگیه...
متاسفم.... :(
صبور باشین...
(گریه)
پاسخ:
ممنون از محبت شما ان شاءالله هیچ کس غم نبینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">