جهان وارونه

شاید اگر .....

جهان وارونه

شاید اگر .....

کودتا باش ،خودت را در خودت جا نگذار ، عاشقانه های خودت را با تا ماه ببر و کنار خودت قدم بزن ،گریه هایش را پاک کن ،زانو های زخمی و خاکی اش را مداوا کن ،خنده هایش را قاب کن و هر بار با شیطنت دلتنگ خودت باش ،بیهوا عاشق خواسته های بیهوایت باش ،گاهی هیچ کس دلش برای تو تنگ نمیشود اگر این خودت را فراموش کنی ،دیوانه ،عاشقانه های خودت را قاب کن و جهان در جو مدار خود بیرحمانه میچرخد ،تو و تو یک روز در تصویر یک قاب فقط میمانی

اصلا بیا تا ابد با هم قهر کنیم

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ب.ظ
گاهی وقتا ما آدما زندگی رو جان بسر میکنیم،اره دقیقا یا بهتر بگم زندگی رو فقط با زنده بودن میگذرونیم که دینی به گردن ما نداشته باشه ،گاهی وقتا به این فکر میکنم خوش بحال مردمان بومی پابرهنه ی جزیره ی دورافتاده ی آفریقا که شاید خدایی ننداشته باشد باشد که دلش بشکند از او .گاهی به این فکر میکنم ماه در ته حوض افتاده و آسمان را آب گرفته و آسمان با همه ی وسعت آن در حوض ما جا شده است ،اما وقتی زیر آسمان دراز میکشی و دستهایت را قلاب میکنی زیر سرت میگذاری ،آسمان حوض با وسعت ماه است که فقط آب ندارد . زاویه ی دید که بچرخد شاید قوانین فیزیک ذرات و تقدیر مقدرات و امثالهم هم چرخید .بارها زدیم به تیپ و تاپ همدیگر و تو کوزه شکستی و من کاسه ،تو گفتی من خدایم و تو بنده ،من هم همان را گفتم که خدایا تو خدایی و من بنده ،اصلا شاید حرفهای همدیگر را نمی فهمیم یا نه ببخش اصلا بنده ی زبان نفهمی داری بارها سرت فریاد زدم که ظرف آب کوچک است و همین قدر ظرفیت داره و تو یکبند از آسمان میباری ،ای کاش تصلا این کاسه می شکست و آب میریخت و سیل میشد و آب همه ی دنیا را میبرد ،که همه ی دنیا میدانست بی رحم سیلاب که در این ظرف جا نمیگیرد .اصلا چه طور است خدای من انگشت قهرت را بده و تا ابد با هم قهر کنیم .+خوشبحال هرکس که حالش در هوای خدایش خوب است +شماها زیاد به حرفای من گوش نکنید iv>
  • دختر خرداد

نظرات (۷)

  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • تنظیمات_تنظیمات ساده_تنظیمات ارسال نظر_تیک قسمتی ک برای جلوگیری از اسپم کد امنیتی گذاشته رو غیر فعال کنین
    مسیرش اینه :)
    پاسخ:
    سلام دست گلت درد نکنه فدای تو بانو
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • راسش...من خودم کدمو برداشتماا...ولی یادم نمیاد چجوری این کارو کردم! :دی
    الان میگردم پیداش میکنم براتون :)
    پاسخ:
    فدات بشم من دست گلت درد نکنه یاسمن بانو
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • راسی این رمزه پیش فرضه...از بدو تولد وبلاگ باهاش بوده...خودتون باید برش دارین ^_^
    پاسخ:
    من تنظیمات رو زیر و رو کردم چیزی پیدا نکردم چه جوری باید بردارم ؟؟
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • بلخره میشه :))))
    پاسخ:
    شاید:)))
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • پس خوبه ک آشتی کردین یه بار...!
    یاد قهر و آشتیای بچگیامون افتادم! :دی
    پاسخ:
    هی چی بگم کاش خدا از اون ابنباتای بچگی به منم میداد که آشتی کنیم :))))
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • عجیبه!
    انگار ما آدما فقط زورمون ب این میرسه ک سر خدا داد بزنیم...خدایی ک زورش ب همه مون میرسه...
    انگار اونم اینو میدونه... واسه همین ولمون نمیکنه و با حوصله گوش میده...و ماهم با بیحوصلگی منتظر جوابیم...
    چند وقتیه خجالت میکشم برگردم پیشش..چون چند وقت قبل ترش یه جورایی میشه گفت غافل شده بودم ازش...
    و البته تا چند وقت بعدش فرار میکردم از خودم...! نمیخواستم تیره شدنمو باور کنم...
    هنوزم میترسم...
    هنوزم دارم فرار میکنم...
    هنوزم میدونم دارم اشتباه میکنم...
    و هنوزم تکرارش میکنم این اشتباهو...!
    پاسخ:
    آدم از کسی دلش میشکنه که باور بزرگیش رو محبتش رو قبول داره ازش دلم گرفته چون من از همون بچگی به جز سختی چیزی جز سختی هاش درک نکردم یه شعری هست که میگه گاهی گمان نمیکنی میشود گاهی نمیشود .ه نمیشود همون یه بارم برای من درست نمیشا :)))
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • هنوزم قهرین؟؟؟
    یا دوباره قهر کردین؟؟
    پاسخ:
    دوباره قهر کردیم اینبار شدید تر :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">