جهان وارونه

شاید اگر .....

جهان وارونه

شاید اگر .....

کودتا باش ،خودت را در خودت جا نگذار ، عاشقانه های خودت را با تا ماه ببر و کنار خودت قدم بزن ،گریه هایش را پاک کن ،زانو های زخمی و خاکی اش را مداوا کن ،خنده هایش را قاب کن و هر بار با شیطنت دلتنگ خودت باش ،بیهوا عاشق خواسته های بیهوایت باش ،گاهی هیچ کس دلش برای تو تنگ نمیشود اگر این خودت را فراموش کنی ،دیوانه ،عاشقانه های خودت را قاب کن و جهان در جو مدار خود بیرحمانه میچرخد ،تو و تو یک روز در تصویر یک قاب فقط میمانی

میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد

شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۸ ب.ظ
تو مرا آزردی که خودم کوچ کنم از شهرت /تو خیالت راحت می روم از قلبت ،میشوم دورترین خاطره در شبهایت /تو به من میخندی!!و به خود میگویی؛ باز می آید و میسوزد از این عشق ولی برنمیگردم نه !!میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد /عشق زیباست و حرمت دارد " سهراب سپهری "+ میروم آنجا که دلی بهر دلی تب دارد فکر نکردن به این چیزیه که اشتباه خیلی از آدم هاست
  • دختر خرداد

نظرات (۴)

  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • اولش فکر کردم دارین میرین!!!!!
    بمونیدااا :)
    +شاید مقصد دزسته و راه اشتباس...! وگرنه همچین جایی هست... میدونم ک هست :)
    پاسخ:
    نه من جایی نمیرم من پرو تراز این حرفام ،خیلی وقته همین جوری راه افتادم دارم میرم نمیدونم مقصدی در کار هست یا نه :((( ،ما که خیلی جایی نمیخوایم همین یه گوشه باشه فقط بشینیم والا :(((
  • جناب منزوی
  • اونجا که نوشتم " محکمه " منظورم " محکومه " که متاسفانه انگشتم رو " واو " نرفت.

    بله دلایل زیادی ست
    پاسخ:
    بله درک میکنم منم با صفحه کلید گوشی این دردسرا رو دارم :)
  • جناب منزوی
  • یه جاهای آدم محکمه که بمونه، اگه بره آواره میشه
    پاسخ:
    به تعداد زندگی آدم های مختلف دلیل برای نرفتن و موندن و همینطور به همون تعداد دلیل برای رفتن ممکنه وجود داشته باشه ،من وقتی این شعر رو خوندم یاد زندگی یه عزیزی افتادم که بیچاره عشق بی نهایتی رو نسبت به همسرش داشت اما این حد از عشق برای اون واقعا زیاد وقتی میدیدمش که چقدر زندگیش سخت میگذره همیشه با خودم میگفتم که کاش میرفت و آخرش ... تعریف یسری واژه برای یه سری از آدم ها بزرکه اون زن واقعا گناه داشت
    اسم وبلاگت عالیه.
    دعوتی به وبلاگم.
    پاسخ:
    واقعا ؟ ممنون نظر لطف شماست ،خیلی ممنون از لطف شما به خاطر دعوتتون :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">