جهان وارونه

شاید اگر .....

جهان وارونه

شاید اگر .....

کودتا باش ،خودت را در خودت جا نگذار ، عاشقانه های خودت را با تا ماه ببر و کنار خودت قدم بزن ،گریه هایش را پاک کن ،زانو های زخمی و خاکی اش را مداوا کن ،خنده هایش را قاب کن و هر بار با شیطنت دلتنگ خودت باش ،بیهوا عاشق خواسته های بیهوایت باش ،گاهی هیچ کس دلش برای تو تنگ نمیشود اگر این خودت را فراموش کنی ،دیوانه ،عاشقانه های خودت را قاب کن و جهان در جو مدار خود بیرحمانه میچرخد ،تو و تو یک روز در تصویر یک قاب فقط میمانی

شرط دیوانگی

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ق.ظ
هی حامی بیچاره :((یعنی من نباشم هیشکی دلش برام تنگ نمیشه ؟؟،با یه عنوان دوست دارم داستان بنیویسم و موضوع رو میدونم ولی خدا کنه ا یه روز ذهنم استارتش و بزنه و من و یاری کنه ،یه ماجرا با عنوان شرط دیوانگی .در حال الان خیلی دلم میخواست این آهنگ فریدون آسرایی رو که میگه ،واسه سفرایی که دیگه نمیریم ،عکسهایی که قسمت نمیشه بگیریم و بزارم ولی نمیدونم چیرا نمیشه ،شما به جای من ولی اون گوش کنید ،خیلییییییییی دوستش دارم :))
  • دختر خرداد

نظرات (۳)

  • جناب منزوی
  • تشکر، خوبید ان شاءالله ؟  :)
    والله یه هفته حالم ناخوش بود، الان خدارو شکر بد نیستم :)
    باورتون میشه زد بسرم که وبلاگ رو بترکونم، بعد خودم رو از خودم کشیدم بیرون چسبوندمش به دیوار گفتم چته؟!، هیچی دیگه بچم گرخید :))
    پاسخ:
    تشکر،ای فقط پلنگتونی دارم زندگی میکنم :((((خب خدا رو شکر بد نبودنم توی یه زمانایی خودش وضعیت خوبیه ،الحمدالله که بچه گرخید و خدا رو شکر وبلاگ رو حذف نکردید :((( این لبنخدههمش برعکس میشه نمیدونم دیگه سر از کار این شکلکها در نمیارم سیستمشون پیچیده شده
  • جناب منزوی
  • وبلاگ رو حذف نکنید برید :)
    پاسخ:
    سلام احوال جناب منزوی ؟ باور می کنید به خدا قبل از اینکه کامنت رو بفرستید داشتم به این فکر میکردم جناب منزوی یه مدته که نیستش میخواستم بیام پیام بزارم که چرا هیچ ستاره ای از وبلاگ شما روشن نمیشه :)) نه فقط آدم گاهی دیگه سرریز میکنه از گردش دنیا یهویی به سرش میزنه
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • ملومه ک نباشی دلم تنگ میشه :)))
    پاسخ:
    بازم ممنون که هستی :)))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">