جهان وارونه

شاید اگر .....

جهان وارونه

شاید اگر .....

کودتا باش ،خودت را در خودت جا نگذار ، عاشقانه های خودت را با تا ماه ببر و کنار خودت قدم بزن ،گریه هایش را پاک کن ،زانو های زخمی و خاکی اش را مداوا کن ،خنده هایش را قاب کن و هر بار با شیطنت دلتنگ خودت باش ،بیهوا عاشق خواسته های بیهوایت باش ،گاهی هیچ کس دلش برای تو تنگ نمیشود اگر این خودت را فراموش کنی ،دیوانه ،عاشقانه های خودت را قاب کن و جهان در جو مدار خود بیرحمانه میچرخد ،تو و تو یک روز در تصویر یک قاب فقط میمانی

آشوب

پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۴۸ ب.ظ
تو همان آشوب بزرگی که به دلم آمد و بر دلت نمیشیند مهار این آشوب ،چشمان تو فال است و به تماشایش نشسته ام و چشمان تو اما ما را نمیبیند/گفتند در شهر آشوب شده است و ندیده میدانم کار قدم هایت بوده وقت گذر از کوچه ی آدم ها/گاهی حکم گناه را میشود صادر کرد،وقتی میشود دنیا را به نفع خود امضا کرد /اجازه ی امضای چشمانت را به نفع دلم میدهی آیا ؟؟/زلزله گشت و این خانه به آوار نشست ،خانه ات آباد خاک این خانه پای قدم یار نشست .گاهی میشود حکم گناه را صادر کرد الهام از وبلاگ یکی از دوستان بود :))
  • دختر خرداد

نظرات (۵)

  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • وا!!
    اینجا خونه ی مامانمه!
    اینجا نیام کجا برم؟ ^_*
    پاسخ:
    یاسی جانم عزیز دل مامانی تو :)))))
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • گاهی میشود حکم گناه را صادر کرد... :))
    پاسخ:
    خوشحالم که دوستش داشتی و ممنون از اینکه اومدی ،البته این جمله اول الهام از یه جمله از یکی وبلاگ دوستان بود که نوشته بود اگه نگاه کردن گناهه بیا اصلا گناه کنیم اگه اشتباه نگفته باشم
  • جناب منزوی
  • :)
    ولله اومدنم به وبلاگ سخت شده، اگه دیدید نظر نذاشتم مطمئن باشید کلاً تو مجاز نبودم :)
    پاسخ:
    امیدوارم آومدنتون آسونتر بشه ، بله میدونم که شما در حق من همیشه لطف دارید ،دقیقا متوجه هستم که نستید و امیدوارم همیشه نبودنتون به خاطر خیر باشه :))))
  • جناب منزوی
  • زیبا نگاشتید :)
    پاسخ:
    جدا خوشحال شدم که نظر دادید ممنون از لطفتون :))) من خیلی گناه دارم آخه از بس اینجا خاک میخوره :)))))
    چچه رمانس
    پاسخ:
    :)))بله ولی نمیدونم چرا به دلم افتاد و نوشتم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">