جهان وارونه

شاید اگر .....

جهان وارونه

شاید اگر .....

کودتا باش ،خودت را در خودت جا نگذار ، عاشقانه های خودت را با تا ماه ببر و کنار خودت قدم بزن ،گریه هایش را پاک کن ،زانو های زخمی و خاکی اش را مداوا کن ،خنده هایش را قاب کن و هر بار با شیطنت دلتنگ خودت باش ،بیهوا عاشق خواسته های بیهوایت باش ،گاهی هیچ کس دلش برای تو تنگ نمیشود اگر این خودت را فراموش کنی ،دیوانه ،عاشقانه های خودت را قاب کن و جهان در جو مدار خود بیرحمانه میچرخد ،تو و تو یک روز در تصویر یک قاب فقط میمانی

"از خودم خواهش میکنم به خانه باز گردد "

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۲۷ ب.ظ
باید به فکر تنهایی خودم باشم /دست خودم را میگیرم و از خانه بیرون میزنیم/در پارک به جز درخت هیچ کس نیست /روی تمام نیمکت های خالی پارک می نشینیم تا پارک ،از تنهایی رنج نبرد /دلم گرفته ؛یاد تنهایی اتاق خودمان می افتم و از خودم خواهش میکنم به خانه باز گردد ((محمد علی بهمنی )) +خیلی دلم میخواست آهنگ سنگ قبر آرزوی ارتوش رو هم بزارم اما نشد :(
  • دختر خرداد

نظرات (۶)

موفق شدی خبرم کن

پاسخ:
:))))))))) اگه موفق بشم با خوشحالی حتما میام و ازتون بینهایت ممنونم خیلیییییی ماهین ممنونم :))))))

سلام

منم با گوشی اهنگ و ویدیو میزارم. 

برو قسمت فضای اختصاصی کنار مدیریت وبت

بعد تو صندوق بیان وارد شو و سمت چپ بالا گزینه ی ارسال فایل رو بزن و مسیر بده تا اهنگتو بیاره. بعد ارسال رو بزن. فایلت میره تو پنجره های سمت راست.

بعد وارد مدیریت شو و ایجاد پست جدید رو بزن. پایین صفحه ی پست جدید یه گزینه داره درج تصویر. اونو بزنی وارد صندوق بیان میشی. فایلت رو انتخاب کن و افزودن به پست رو انتخاب کن. فایلت وارد پست میشه.

 

پاسخ:
فدای شما خیلییییییییی ممنونم عزیز دلمی :)))))))

سلام

چرا نتونستی اهنگ رو بزاری؟؟

کمکت کنم؟

پاسخ:
سلاممم حال شما ؟ :(( عزیز دلمی شما خیلی ممنونم راستش من با گوشی وارد وبلاگ میشم و هر بارم میخوام عکس یا آهنگ بزفرستم نمیشه و خیلی خوب بلد نیستم ،سرچ کردم روش آپلود رو اما بازم نشد و ممنونم میشم اگه کمکم کنید :)))))))

می‌دونستی یکی از عادتایی که توو بچگیم داشتم این بود که سعی میکردم رو هرکدوم از نیمکتای پارک که به چشمم میخورد بشینم؟هرچی نیمکته توو نقطه ی کورتر و تنهاتری بود،بیشتر تلاش میکردم واسه رسیدن بهش!

یادش بخیر... :)

پاسخ:
و میدونستی یکی از علتهایی که من بشدت تو رو دوست دارم شیطنتا و انرژی های تو ،هر بار که نوشته هاتو و یا نظرات و که میخونم تو رو توی اونا تصور میکنم با همه ی حالتها ،احساسات و انرژی که داری ،تو یه دختر واقعا دوست داشتنی برونگرایی

برقرار باشی حامی گرامی :)

پاسخ:
زنده باشید ممنونم

گاهی وقت ها خودم رو گم می کنم، دیر پیدا می کنم. گاهی وقت ها هم حوصله ام نمیکشه دنبال خودم بگردم چون امیدی به برگشتنش ندارم

پاسخ:
این روزا بزرگترین و مهم ترین چیزی که آدما گم میکنند همون نیمه ی خودشونه ،نیمی از من را گذشته های من از من ربود ،این گمشده را سخت پیدا نمیکنم ،ممنونم که هنوزم هستید و به این وبلاگ سر میزنید جدا اومدنتون خوشحالم میکنه ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">